ხშირად დასმული კითხვები (FAQ)
კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება Brewio-ში, თქვენი სპეციალიზებული ყავის მარცვლების და მაღალი ხარისხის ყავის აღჭურვილობის მაღაზიაში. ქვემოთ, ჩვენ შევადგინეთ ყველაზე ხშირად დასმული კითხვების სია, რათა დაგეხმაროთ ჩვენი ონლაინ მაღაზიის ნავიგაციაში. თუ ვერ პოულობთ პასუხს, რომელსაც ეძებთ, ნუ მოგერიდებათ დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფს შემდგომი დახმარებისთვის.
- გადახდის რა მეთოდებს იღებთ? ჩვენ ვიღებთ გადახდის სხვადასხვა მეთოდს, მათ შორის ძირითად საკრედიტო/სადებეტო ბარათებს (Visa, Mastercard) USDT და საბანკო გადარიცხვებს. დარწმუნებული იყავით, რომ თქვენი გადახდის ინფორმაცია დაცულია.
- შემიძლია თუ არა გადავიხადო ჩემი შეკვეთა კურიერთან? დიახ. ჩვენს კურიერებთან შესაძლოა ნაღდი ანგარიშსწორებითა და ბარათით გადახდა.
- შეგიძლიათ გააკეთოთ ზედნადები და/ან ინვოისი ჩემი კომპანიისთვის? დიახ, B2B შესყიდვებისთვის ჩვენ ყოველთვის ვაკეთებთ კომპანიის ანგარიშს და ინვოისს.
- რა დრო სჭირდება შეკვეთების დამუშავებას და გაგზავნას? მაღაზიის სამუშაო საათებში გაკეთებულ შეკვეთებს ვამუშავებთ და გადმოგცემთ თბილისში იმავე დღესვე. მიწოდებას სხვადასხვა რეგიონებში (ბათუმი, ქუთაისი, თელავი და სხვა ქალაქები) ჩვეულებრივ 1-4 დღე სჭირდება. მაღაზიის სამუშაო საათებში შესრულებული ყველა შეკვეთა მუშავდება იმავე დღეს.
- გთავაზობთ თუ არა საერთაშორისო გადაზიდვას? დიახ, ჩვენ ვაგზავნით ჩვენს პროდუქტებს საერთაშორისო მასშტაბით. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ მიწოდების საფასური და მიწოდების დრო შეიძლება განსხვავდებოდეს თქვენი მდებარეობიდან გამომდინარე. გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ ჩატის საშუალებით, რომ გაიგოთ მეტი ინფორმაცია საერთაშორისო მიწოდების ვარიანტების შესახებ.
- როგორია თქვენი დაბრუნებისა და გაცვლის პოლიტიკა? ჩვენ გვინდა, რომ თქვენ სრულად კმაყოფილი იყოთ თქვენი შენაძენით. თუ თქვენს შეკვეთასთან დაკავშირებით პრობლემაა, გთხოვთ, ეწვიოთ ჩვენს დაბრუნებისა და გაცვლის გვერდს დეტალური ინსტრუქციებისთვის.
- დაფქვის რა ვარიანტებია ხელმისაწვდომი ყავის მარცვლებისთვის? ჩვენ ვთავაზობთ დაფქვის მრავალფეროვან ვარიანტებს, რომლებიც შესაფერისია მოხარშვის სხვადასხვა მეთოდისთვის, მათ შორის მთლიანი მარცვალი, უხეში, საშუალო, წვრილად დაფქვილი თუ ესპრესოსთვის. ჩვენ ყოველთვის ვურჩევთ ჩვენს მომხმარებლებს დაფქვან მარცვლები, რათა მიიღონ ყველაზე გემრიელი ყავა.
- აზიარებთ თუ არა ყავის ხარშვასთან დაკავშირებულ რჩევებს? აბსოლუტურად! ჩვენ გვინდა, რომ მიირთვათ საუკეთესო ფინჯანი ყავა. გადახედეთ ჩვენს ბლოგს ყავის მომზადების სახელმძღვანელოების, რჩევებისა და ყავასთან დაკავშირებული სხვა სტატიებისთვის .თქვენ ასევე შეგიძლიათ ყოველთვის გვეწვიოთ ან დაგვიკავშირდეთ მეტი რჩევის მისაღებად!
- არის თუ არა თქვენი ყავის აღჭურვილობის პროდუქცია გარანტიით? დიახ, ჩვენ გთავაზობთ გარანტიას ყავის შერჩეულ აღჭურვილობაზე. გარანტიის ხანგრძლივობა და ვადები შეიძლება განსხვავდებოდეს პროდუქტის მიხედვით. გთხოვთ, იხილეთ პროდუქტის აღწერა ან დაუკავშირდით ჩვენს მხარდაჭერის ჯგუფს დამატებითი ინფორმაციისთვის.
- როგორ შემიძლია თვალყური ვადევნო ჩემს შეკვეთას? სამწუხაროდ, ამჟამად ვერ გთავაზობთ ამ სერვისს შიდა შეკვეთებზე. ჩვენი ლოჯისტიკური პარტნიორი ბევრს მუშაობს პროცესების დაჩქარებაზე. თუ გსურთ თქვენი შეკვეთისთვის თვალყურის დევნება, გთხოვთ შეგვატყობინოთ და ჩვენ გამოგიგზავნით წვდომას საქართველოს ფოსტის საშუალებით.
- შემიძლია გავაუქმო ან შევცვალო ჩემი შეკვეთა განთავსების შემდეგ? ჩვენ ვცდილობთ შეკვეთების სწრაფად დამუშავებას, მაგრამ თუ თქვენი შეკვეთის გაუქმება ან შეცვლა გჭირდებათ, გთხოვთ, რაც შეიძლება მალე მიმართოთ ჩვენს მომხმარებელთა დახმარების ჯგუფს. ისინი ყველაფერს გააკეთებენ, რომ დაგეხმაროთ.
- უსაფრთხოა თუ არა ჩემი პირადი ინფორმაცია თქვენს მაღაზიაში? აბსოლუტურად! ჩვენ სერიოზულად ვეკიდებით მონაცემთა კონფიდენციალურობას და ვიყენებთ ინდუსტრიის სტანდარტების უსაფრთხოების ზომებს თქვენი პირადი ინფორმაციის დასაცავად. დამატებითი ინფორმაციისთვის გთხოვთ, გადახედოთ ჩვენს კონფიდენციალურობის პოლიტიკას.
თუ თქვენ გაქვთ დამატებითი შეკითხვები ან გჭირდებათ დახმარება, ნუ მოგერიდებათ დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფს info@brewio.ge ან დაგვიკავშირდით +995 574 25 89 54! გმადლობთ Brewio.ge-ს არჩევისთვის.